reklama

Microsoft PowerPoint - Ako vytiahnuť zvuk z prezentácie

Jedna z otázok, ktorú som dostal na e-mail bola: Ako vytiahnuť zvuk z prezentácie? Na prvý pohľad sa mi odpoveď na otázku zdala byť jednoduchá.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Prešiel som do prezentácie, ktorá obsahovala zvuky, resp. hudbu, vyhľadal som si snímku, kde som našiel ikonu reproduktora. Avšak pri vyvolaní pravého tlačidla som nenašiel očakávanú ponuku na uloženie súboru (pri obrázku to tak funguje). Takže riešenie som hľadal na internete a odpoveď je jednoduchá. Je potrebné danú prezentáciu uložiť vo forme webovej stránky. V menu Súbor (Tlačidlo OFFICE) zvolíme Uložiť (ako) a v zobrazenom okne potvrdíme Typ súboru: webová stránka.

Ako vytiahnuť zvuk z existujúcej prezentácie
Ako vytiahnuť zvuk z existujúcej prezentácie 


V mieste uloženia vznikne priečinok pod názvom nazov_prezentacie.files (v mojom prípade prezentacia.files), kde nájdeme všetky multimediálne súbory (čiže aj hudbu z prezentácie).

Ján Žitniak

Ján Žitniak

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lektor počítačových kurzov a príležitostný fotograf. Človek na voľnej nohe, s chuťou bojovať a presadiť svoje sny ... Viac sa dozviete na www.janzitniak.info Zoznam autorových rubrík:  powerpointwordzo životarecenziefotografiasúkromnénezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu