reklama

Chceli by ste sa živiť ako rybí muž?

Opäť Poprad a malá kuriozita. Prechádzal som námestím a takmer som od ignoroval staršieho muža, ktorý nepozorovane stál na zvláštnom podstavci. Prešiel som pár krokov obďaleč, no pleci kapsa s foťákom a dilema: fotiť alebo nefotiť. Nakoniec zvíťazilo srdce nad rozumom. Zastal som si pred muža, ten zastal do pozoru ako správny vojak a tak som spravil cvak ... a cvak ... a cvak.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Zrazu ma napadla pieseň:

Hej stojí muž, muž mora a upiera zrak do diaľky.

Hej stojí tam, ticho a nehybne, čakajúc na diaľky a na more

Hej čakajúc na diaľky a na more ...

Obrázok blogu

Zamyslel som sa nad mužom a obdivujem ho. Veľakrát stretávam bezdomovcov a možno aj tento muž je podobný prípad. Alebo je umelec, herec? Zobral myšlienku z iného konca? Vždy sa mi budú páčiť ľudia, ktorí chcú byť trochu iní, chcú niečo vlastné dokázať, chcú ísť svojou cestou. Rybí muž držím Ti palce!

Obrázok blogu


Ján Žitniak

Ján Žitniak

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lektor počítačových kurzov a príležitostný fotograf. Človek na voľnej nohe, s chuťou bojovať a presadiť svoje sny ... Viac sa dozviete na www.janzitniak.info Zoznam autorových rubrík:  powerpointwordzo životarecenziefotografiasúkromnénezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu