reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Žitniak

Ján Žitniak

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lektor počítačových kurzov a príležitostný fotograf. Človek na voľnej nohe, s chuťou bojovať a presadiť svoje sny ... Viac sa dozviete na www.janzitniak.info Zoznam autorových rubrík:  powerpointwordzo životarecenziefotografiasúkromnénezaradené

reklama

zo života

Chceli by ste sa živiť ako rybí muž?

Ján Žitniak

Chceli by ste sa živiť ako rybí muž?

Opäť Poprad a malá kuriozita. Prechádzal som námestím a takmer som od ignoroval staršieho muža, ktorý nepozorovane stál na zvláštnom podstavci. Prešiel som pár krokov obďaleč, no pleci kapsa s foťákom a dilema: fotiť alebo nefotiť. Nakoniec zvíťazilo srdce nad rozumom. Zastal som si pred muža, ten zastal do pozoru ako správny vojak a tak som spravil cvak ... a cvak ... a cvak.

  • 20. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 527x
  • 3
Určite to poznáte – nejaké drobné by sa nenašli?

Ján Žitniak

Určite to poznáte – nejaké drobné by sa nenašli?

Určite to poznáte: príde k vám človek, ktorý vás slušne pozdraví a vypýta si zopár drobných. Takého človeka už vidno z diaľky, v nevýrazných a špinavých šatách (no nájdu sa aj výnimky). Prvá reakcia: zrak upretý do „blba“, aby vás dotyčná osoba neotravovala.

  • 30. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 848x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu