reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Žitniak

Ján Žitniak

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lektor počítačových kurzov a príležitostný fotograf. Človek na voľnej nohe, s chuťou bojovať a presadiť svoje sny ... Viac sa dozviete na www.janzitniak.info Zoznam autorových rubrík:  powerpointwordzo životarecenziefotografiasúkromnénezaradené

reklama

fotografia

Čím som fotil ako svadobný fotograf

Ján Žitniak

Čím som fotil ako svadobný fotograf

Pred nedávnom som mal možnosť si vyskúšať fotiť svadbu v kostole. Počítal som s horšenými svetelnými podmienkami preto som hľadal objektív(y), ktorým(i) by som bol dosiahol požadované výsledky bez nechcených pohybov, neostrosti (dlhý expozičný čas), veľkého šumu (z dôvodu vysokého ISO) atď.

  • 30. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 595x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu